maanantai 26. maaliskuuta 2012

Pitkästä aikaa!!

Mä nyt kirjoita tänne pitkästä aikaa ja nyt on pakko kirjottaa kännykällä koska kone meni rikki! Oon nyt vähä aja sisäl tutustunu iha sairaasti uusii ihanii ihmisii ja kivaa on ollu ja kaike näköst on tapahtunu et on ollu nii pal kaikkee et en osaa oikee kertoo mistää.mut haluun et kesä tulee nopeesti koska ootan sitä ku voi herätä myöhää laittaa shortsit jalkaa ja mennä ulos. Mut tulis nyt ees nopee se aika ku ei tarvi takkii ! Oon nyt jo iha kesä fiiliksis ku kattoo kesäsii kuvii ja sillee:) mut mä annan kuvie kertoo enemmä:) sit rikkosin mun iphonen näytönki! Mut kai mä joskus opin ...

3 kommenttia:

  1. Mitä su kädel on käyny ku paketis nois paris kuvas

    VastaaPoista
  2. Ootpas nätti ja iihuna blogi;)♥

    http://sweetlovelycandy.blogspot.com/
    -Janita♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitti paljo ♥ en oo kyl kirjottanu hetkee ollennkaa mut kai mä sit pian taas alan ku saan konee (:
      ++ liityin su blogii lukiaks (:

      Poista