keskiviikko 8. helmikuuta 2012

30 faktaa minusta

1. saatan olla iloinen vaiks meniski huonosti mut kyl mä myös näytän mu tunteet :D

2. oon välil ilkee ja se ärsyttää

3. suutun helposti

4. rakastan mun kaverei

5. rakastan myös mun joukket ja cheerleadingii ♥

6. oon huono koulus

7. tykkään kuvata

8. vihaan kemiaa & fysiikkaa

9. en oo pitkävihane

10. syön ihan liikaa

11. rakastan shoppailua

12. kuuntelen justinii ja melkee kaikkee mitä radiost tulee

13. mul on nälkä

14. mul ei oo mitää hajuu mitä teen isona !

15. oon ihastunu

16. mun parhaat kaverit on jenny ja fia ja sit tosi hyvii kaverei on viivu ja pate ansku ja joanna

17. tykkään kattoo elokuvii

18. en osaa säästää rahaa

19. mul on usein huono päivä

20. vihaan aamuja

21. tuun iloseks pienist asioist

22. jos voittaisin lotossa ni lähtisi ulkomail ja lahjottaisi hyväntekeväisyyteenki hiuka

23. kadehdin niit ketkä on tosi nättei !

24.  haluun pidennykset

25. HALUUN MOPOAUTON

26. vaiks oon lyhyt en halu kasvaa paljoo enää

27. haluisin et jotkut mun kaverit olis enemmä munkaa

28. en osaa käyttää järkee

29. tykkään matkustella vaiks en oo IKINÄ ollu lentokonees mut haluisin niiiiiin paljo

30. HALUUN ET KAIKKI LIITTYY NYT LUKIAKS ;)

2 kommenttia:

  1. mihin tarviit pidennyksii ku sul on muutenki vaik kui kivat hiukset? :D... ne muutenki tekee mun mielest ihmisest jotanki epäaidon.. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos (: ja nii mä vihaan mun hiuksii haluisin pitkät kivat hiukset mut se on kyl totta et ne tekee munki mielest epäaido ja ne on iha sairaan kalliit ! Mut yritän vaa kasvattaa mu hiuksis pitkät koska en kumminkaa pidennyksii saa :D

      Poista