sunnuntai 19. helmikuuta 2012

hiiiiihtoloma!

Heips ! Mua harmittaa ihan sairaasti yks juttu ja mietin sitä kokoaja ja varsinki ku oon yksi en saa pois mu mielest. Saisinpa vaa jotai muuta mietittävää .. Mut nii eilen olin kattomas ja kannustamas jenkkifutist ja sit esiinnyttiinki siel ja sillai sit menin sen jälkee ulos jennyn ja mallun kaa kunnes menin sit fial yöks. Oli myös ihana herätä aamul aikasi 4 tunni yö unie jälkee ku fia lähti himoksel mut onneks äiti vei mut myllyy (: Myllyst menin suoraa skanssii paken ja laurin kaa ja sen jälkee mentii aadan ja suvin kans länsikeskuksee. Mut nyt oon joj kotoo mut nä tuli mukaa myllystä :
neule 19.95e gina tricot

neuletakki 19.95e gina tricot

housut 10 e H&M

laukku 14.95 gina tricot

mää en muista kui pal tä makso mut glitteristä ja toi on tollane suoja iphonelle ja siin on kukkaroki samas  ,
tosi kätevä! tais olla joku 10e?


kengät 60 e tapas
nä oli halvat koska ne oli 30% alennukses (:


täs sit muita kuvii ;






4 kommenttia:

  1. ihanii vaattei muru <3 ja meki kateltii viivun kaa tota kukkarokännykkäjuttuuu :) se oli ihana !! <3 pus rakastan sua

    VastaaPoista
  2. Toi neuletakki on aivan ihana!! mun piti ostaa tollanen punanen ja just toi beige mut en sit ostanukkaan JA HARMITTAA :( ja tosi ihana toi laukku kans :) ja tietty säkin ♥pus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joooo mäki rakastui toho neuletakkii heti ku näin se ! ja kiitti (: pus säki ♥

      Poista